یک آیه از سوره اعراف با صدای استاد عبدالباسط که بخشی از تلاوت استدیویی اعراف-انفال از رادیو مصر هست. تلاوتی که شاید کمتر پخش شده باشه. به نظرم کسی که اولین بار اینو گوش میده شاید حس کنه چرا تا حالا نشنیده بوده...
أَلَهُمْ أَرْجُلٌ یَمْشُونَ بِهَا ۖ أَمْ لَهُمْ أَیْدٍ یَبْطِشُونَ بِهَا ۖ أَمْ لَهُمْ أَعْیُنٌ یُبْصِرُونَ بِهَا ۖ أَمْ لَهُمْ آذَانٌ یَسْمَعُونَ بِهَا ۗ قُلِ ادْعُوا شُرَکَاءَکُمْ ثُمَّ کِیدُونِ فَلَا تُنظِرُونِ(195)
آیا آن بتان را پایی است که راهی پیمایند یا دستی که از آستین قدرت بیرون آرند، یا چشم و گوشی که به آن ببینند و بشنوند؟ بگو: شریکان (باطل) خود را بخوانید و هر حیلت که با من میتوانید به کار برید بیآنکه هیچ مرا مهلت بدهید
ما را در سایت سوره آل عمران از مصطفی اسماعیل دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 215