یک آیه از سوره فرقان با صدای استاد مصطفی اسماعیل که بخشی از تلاوت فرقان-شرح-تین است که در سال 1959 در مسجد الاقصی اجرا کرده. البته شخصا فکر میکنم مسجد الاقصی نیست و این برای کسایی که به صداهای تلاوتهای اقصی عادت دارن (مثل من!) واضحه. با این حال به خاطر توثیقی که نوشتن براش من هم همین رو نوشتم.
قُلْ مَا یَعْبَأُ بِکُمْ رَبِّی لَوْلَا دُعَاؤُکُمْ ۖ فَقَدْ کَذَّبْتُمْ فَسَوْفَ یَکُونُ لِزَامًا(77)
بگو که اگر دعای شما (و ناله و زاری و توبه شما) نبود خدا به شما چه توجه و اعتنایی داشت؟ که شما کافران (آیات حق را) تکذیب کردید و به کیفر همیشگی آن گرفتار خواهید شد.
ما را در سایت سوره آل عمران از مصطفی اسماعیل دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 153