یک مقطع از سوره نحل با صدای استاد عبدالباسط که قسمت پایانی یه تلاوت مفقود هست و فقط همین ازش موجوده. مقاطعی شبیه این، به شکل اغراق آمیزی روشون اکو گذاشتن و مایه تاسفه که بعضیها انقدر صدای اصلی رو دستکاری میکنن... اینها به احتمال زیاد مربوط به مجموعه تلاوتهای پاکستان در دهه 60 میشن.
وَإِنْ عَاقَبْتُمْ فَعَاقِبُوا بِمِثْلِ مَا عُوقِبْتُم بِهِ ۖ وَلَئِن صَبَرْتُمْ لَهُوَ خَیْرٌ لِّلصَّابِرِینَ (126) وَاصْبِرْ وَمَا صَبْرُکَ إِلَّا بِاللَّهِ ۚ وَلَا تَحْزَنْ عَلَیْهِمْ وَلَا تَکُ فِی ضَیْقٍ مِّمَّا یَمْکُرُونَ (127) إِنَّ اللَّهَ مَعَ الَّذِینَ اتَّقَوا وَّالَّذِینَ هُم مُّحْسِنُونَ (128)
و اگر به شما کسی عقوبت و ستمی رسانید پس شما به قدر آن در مقابل انتقام کشید (نه بیشتر) و اگر صبوری کنید البته برای صابران بهتر خواهد بود//و تو (ای رسول) صبر و تحمل پیشه کن که صبر تو تنها به (توفیق) خداست، و بر آنها (که ترک کفر و عناد نمیکنند) غمگین مشو و از مکر و حیله آنان دلتنگ مباش//محققا خدا یار و یاور متقیان و نیکوکاران عالم است