یک بخش از سوره شرح با صدای استاد عبدالباسط که مربوط به دو محفل است. اولی بخشی از تلاوت زیبای مزمل-ضحی-شرح-تین هست که در سال اواخر دهه پنجاه در مسجد امام حسین (ع) اجرا کرده و دومی مربوط به تلاوت زیبای منزل ایشان است که سوره های بلد-شمس-ضحی-شرح-تین-علق را قرائت کرده است.... به نظر من میرسه که خدا به نوعی زبون عامیانه داره میگه باور کنید بعد از هر سختی آسانی هست... به امید رفع گرفتاری همه مومنین.... التماس دعا
وَوَضَعْنَا عَنکَ وِزْرَکَ(2) الَّذِی أَنقَضَ ظَهْرَکَ(3) وَرَفَعْنَا لَکَ ذِکْرَکَ (4) فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا(5) إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا(6)
ما را در سایت سوره آل عمران از مصطفی اسماعیل دنبال میکنید
برچسب: سوره شرح عبدالباسط, نویسنده: بازدید: 190