یک آیه از سوره اسراء با صدای استاد مصطفی اسماعیل که بخشی از تلاوت اسراء-علق هست که در مسجد قریطم (حسب اطلاعات) شهر بیروت در سال 1959 اجرا کرده. این تلاوت در گذشته با اکو منتشر شده بوده و محل اجرای آن مسجد اموی دمشق ذکر شده بوده ولی در این نسخه جدید هم کیفیت اصلی هست و هم زمان و مکانش دقیق مشخص شده.
وَجَعَلْنَا اللَّیْلَ وَالنَّهَارَ آیَتَیْنِ ۖ فَمَحَوْنَا آیَةَ اللَّیْلِ وَجَعَلْنَا آیَةَ النَّهَارِ مُبْصِرَةً... (12)
و ما شب و روز را دو آیت و نشانهای (از قدرت خود) قرار دادیم آنگاه آیت شب (روشنی ماه) را زدودیم و آیت روز (خورشید) را تابان ساختیم....
ما را در سایت سوره آل عمران از مصطفی اسماعیل دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 166