
یک آیه از سوره واقعه با صدای استاد عبدالباسط که جز تسجیلات مسجد الاقصی در اواسط دهه 60 به حساب می آید. مقطع دیگه ای از همین تلاوت و محفل رو {اینجا} گذاشته بودم. به نظرم شنیدن بعضی از تلاوتها در صبح حس خاصی به آدم میده. این از اونا هست... البته از نظر من تلاوت مخصوص شب هم داریم! إِذَا وَقَعَتِ الْوَاقِعَةُ(1) لَیْسَ لِوَقْعَتِهَا کَاذِبَةٌ(2) خَافِضَةٌ رَّافِعَةٌ(3) إِذَا رُجَّتِ الْأَرْضُ رَجًّا...
ادامه مطلب